salam

halaman utama

Wednesday, August 25, 2010

'Pencuri Hati Kelas Satu......AYU'(episod 2)




Salam... Aku dah mintak pada Dara utk sampaikan hadiah perkenalan pada Ayu.Harap2 terbuka la hati dia utk terima aku.Tapi kenapa sampai sekarang dia tak balas?.Sudah seminggu aku tunggu reaksinye.Tapi hampeh... dia senyap je.Dara saja tipu aku ke atau Ayu memang benci sangat kat aku?Macam2 yang bermain dalam fikiran aku... Agaknye dia dah tak nak maafkan aku sampai bila2 kot.
ADUH!!!! masa2 macam ni la kena ada kawan.Si Sapi pun satu,tibe2 je berhenti sekolah.Walaupun budak2 lain tak tau,pening jugak fikirkan masalah si Sapi ni.Memang la kami kawan baik sejak dari 'FORM 1',tapi tak tau pulak aku bila dia mula mencuri di dorm ni.Nak dijadikkan cerita,kena tangkap ngan pengetua pulak tu.
Sapi...Sapi.. kalau ko ada,senang hidup aku Kau mesti ada perancangan yang boleh tolong aku ngan Ayu.Ini tidak,sampai kena tulis kat dalam buku ni sebab aku dah serabut,tak tahu nak buat apa! Apa pun,kau masih kawan baik aku sampai sekarang.Aku harap Ayu akan maafkan aku dan berikan aku satu peluang lagi.Aku sanggup buat apa je.Aku tak akan putus asa dan terus mencuba utk mendekati kau AYU.Sapi dah tak ada, Ayu pulak tak bagi apa2 jawapan.ARRHHHHHHH...... SERABUT SIOT KEPALA AKU!!!!

No comments:

Post a Comment