salam

halaman utama

Tuesday, August 24, 2010

'Pencuri Hati Kelas Satu......AYU'(episod 1)



Salam.... citer ni bermula dengan penangan cinta dari si Ayu.Aku betul2 tak sangka yang aku akan jatuh cinta giler! dengan budak perempuan ni.Dulu tersangat la bangga aku menjadi Presiden Persatuan Anti-Perempuan sampai sibuk menghasut budak2 sekolah.Tapi sekarang...? ape dah jadik beb.... Aku pulak jadi MAT BUNGA(dalam hati ada taman...hihihi).Malu siot,mane la aku nak letak muka ala2 mafia aku ni?Semua orang dok menyindirkan aku,termasuk la member rapat aku.Mereka berpakat gelakkan aku.Lagi2 si Sapi tu.ARHHHH......peduli ape aku ngan sindiran diorang.Apa yang aku tau hati aku dah suka..suka..suka..ngan si Ayu tu.nak wat camner kan!Yang penting aku dah jatuh cinta.
CINTA ITU MISTERI,memang pelik kan!kata orang lau dah dila
mun cinta ,angau jadinye...kepala dah takde ingat lain dah...cinta..cinta..cinta..Macam aku sekarang ni la.Setiap hari terfikirkan AYU jek,budak baru tu.Dalam otak aku sekarang ni hanya wajah Ayu je berlegar2 AYU,AYU,AYU!...arhhh...Sejak dia masuk sekolah ni,hati aku dah terpaut padanya.Bagi aku dia ada sesuatu yang betul2 menarik minat aku.Ayu bukan je cantik,Tapi sikap yang lemah lembut dan sopan tu betul2 buat aku angau.
Tapi dia nak ke kat aku ni yang perangai mcm setan?Yela 'BUDAK SETAN' mcm aku ni ada ke "MINAH SOPAN SANTUN' nak dekat.Semua orang takut nak dekat ngan aku.Tambahan lagi hari tu teruk aku belasah si Halim depan Ayu.Bertambah benci la agaknya dia pada aku.Tapi sebenarnye Halim tu 'PLAYBOY',dah memang patut kena ajar.Baru padan ngan muka dia.Bak kata orang,baru'BUKU BERTEMU RUAS......................................sekian

No comments:

Post a Comment